niedziela, 27 grudnia 2015

Bohaterowie

Melissa Kraft (16 l.)  
Co jest najśmieszniejsze w ludziach: Zawsze myślą na odwrót: spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości. Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.
Gregor Schlierenzauer (24 l.) 
Istniejemy póki ktoś nas pamięta. 

6 komentarzy:

  1. Zostaję!
    A, i jest jeden błąd, Kochana: 'póki' a nie 'puki' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! *.*
    Informuj mnie, proszę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaję! ♡
    I chcę być informowana, oczywiście ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i ja!
    No no, szykuje się bardzo fajna historia ^^
    Czekam na pierwszy rozdział :)
    Możesz informować? :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zafascynowana! Musisz dodać jak najszybciej pierwszy rozdział, bo zdecydowanie wzbudziłaś moją ciekawość. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń